گذاشتم بخندید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
گذاشتم بخندید
نوشته شده در پنج شنبه 12 تير 1393
بازدید : 302
نویسنده : حسین و محمدکاظم

ترول؛ طنز؛ خنده؛سرگرمی؛ دخترونه؛ضدحال؛جالب انگیز؛ عکس؛ عکس دخترای ایرانی

ترول؛ طنز؛ خنده؛سرگرمی؛ دخترونه؛ضدحال؛جالب انگیز؛ عکس؛ عکس دخترای ایرانی

اینم شارژ ایرانسل برای دوستای گلم هر کی زودتر بزنه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
████ ████ ████ ████
.
ﻟﻄﻔﺎ ﺍﯾﻦ ﻗﺴﻤﺖ ﺭﺍ ﺧﺮﺍﺵ ﺩﻫﯿﺪ
تشکر نیاز نیست اصلا قابلی نداشت
اضافه می کنم مورد داشتیم با کیلید به جون ال سی دی افتاده...

terol00001 سری دهم ترول های خنده دار

 

بَعضــیآ هَمچیــن خودشونـو میگیـــرَن 

اِنگـآر دے اُڪـسیـد ڪـربــن میگیـــرَن اُڪـسیـــژن خآلـِـص پَسـ میــدن ... 

در حـآلــے ڪـﮧ ゜*はーと*゜ のデコメ絵文字

تــو بهتریـטּ شَرآیط بــﮧ عُــنوآن ڪـود بـه درد 

چـَرخه هَستــے میـخورن...

ハート のデコメ絵文字

 

 

به بعضیا باس گفت راهی که تو داری میری اولا من گرگ هاشو کشتم ...


دوما ته ته تهش یه دکه فلافلی زدم

 

اره عزیــــــــــــزم

بعضیا اینقدر گاون که خود گاو هم اونهمه نیست!

 

ﺍﮔﻪ ﻣﻦ ﺍﻳﻦ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﻧﻔﺲ بعضی ها رو ﺩﺍﺷﺘم ...

 

ﺑﺎ ﻣﮕﺲ ﻛﺶ ﺑﻪ ﺍﺳﺮﺍﻳﻴﻞ ﺣﻤﻠﻪ ﻣﻴﻜﺮﺩﻡ

 

  
 

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﻣﺜﻞ ﭘﺎﺩﺭﯼ ﻣﯽ ﻣﻮﻧﻦ
ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻭﺷﻮﻥ ﻭﺍﯾﺴﺘﯽ و ﮐﻒ ﮐﻔﺸﺘﻮ ﺗﻤﯿﺰ ﮐﻨﯽ ﻭ ﺍﺯ ﺭﻭﺷﻮﻥ ﺭﺩ ﺷﯽ
ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﻭ ﻧﮑﻨﯽ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻦ ﻓﺮﺷﻦ !

 

به بعضیا باس گفتتو به درد فاضلابم نمیخوری چه برسه به فاز لاو!…

 

فرهنگ لغت مامانم :
 
 
این آشغالا که میزاری تو گوشت = هدست .
 
این آشغاله که شب و روز دستته = موبایلم .
 
این آشغالا که همش سرت توشه = لپ تاپم .
 
این آشغالا که میخوری = قره قروت .
 
این آشغال دونی = اتاقم !!!
 
این آشغال = خودم :
 

 http://pic-tanha.persiangig.com/badbakht.jpg

دخترﻩ ﺑﻬﻢ pm ﺩﺍﺩﻩ ﻣﯿﮕﻪ :

ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻻﯾﮑﺖ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﭼﯽ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟

ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ: ﮔﻨﺪﻡ،ﺑﺮﻧﺞ،مرکبات،چای و....

زد بلاکم کرد ملت درگیرنا !!!

خب مگه مزرعه است که چیزی برداشت کنم آخه ؟؟؟

بچه ها شماها چیزی نکاشتین من برداشت کنم؟؟؟

 



:: برچسب‌ها: خنده دونی , طنز و سرگرمی , ههه ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: